Powered By Blogger

joi, 9 martie 2017

Fosta iubire

Nu stiu de poti ramane-o amintire
Nu stiu de meriti sau de are rost
Ramai o fosta...ce-o numeam iubire
O cruce rosie intr-o zi de post


Din toata adoratia mea confuza
Tu,foarte multe n-ai prea inteles
Pastreaza-mi amintirea sus,pe buza
Ca nu m-am ridicat la rangul de ales

Oricat am incercat sa fiu ce iti doreai
Schimbandu-ma pe mine pentru noi
Constat ca nu sunt printul ce il asteptai
Si de-asta ti-e usor s-arunci tot la gunoi


Evit mereu sa iti mai spun pe nume
Cand intalnesc prieteni ce ne-au fost comuni
Acum cand nu iti mai zaresc poza prin albume
Si nu-ti mai simt parfumul cu capsuni


Eu nu cred ca de vina-a fost destinul
Pare o explicatie ilogica si imatura
Esti fericita ca s-a sfarsit chinul?
Ca-n piele nu-ti provoc temperatura?

Iti dau dreptate,doar ne-am amagit
Tot cautand solutii la probleme
Si nu mai gaseam timp pentru iubit
Cand eram prinsi tacuti intre dileme


Nici sa ne despartim nu am stiut
De asta nu vreau nicio amintire
Ramai doar o prezenta din trecut
O fosta...ce-o numeam iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine