Powered By Blogger

vineri, 11 octombrie 2019

Dureri

N-am stiut sa-i avem cat au fost langa noi
iar azi cand dispar ne simtim tot mai goi

Ii certam si-i durea lasand capu-n pamant
iar azi regretam si-i un dor ca nu sunt

Nu se-ntorc, nu mai vin,blocati in alt veac
parinti adormiti ce doar zambesc si tac

Ne-ar fi dat orisicat si n-ar fi fost deajuns
parinti de copii cu parinti parca-n plus

N-au stiut ca sa ceara, batand pasul pe loc
parinti de copii fara gram de noroc

Cautau parc-un loc,un loc de negasit
da-i simteam deranjanti,si-obositi,implicit

Dar timpul nu iarta si nici nu vom stii
cat pot sa separe pietre si balarii

Rasufland usurati c-am scapat de poveri
parinti ce-si traiau doar ziua de ieri

Purtati catre groapa cu sicriul deschis
pleaca, lasand tot ce nu au promis

Uite-asa ca si lor,randul noastru-a venit
timpul cum curge parca nici n-am simtit

Suntem la fel ca ei,deranjanti si-obositi
cu copii ce-s satui ingrijind de parinti

Devenim ca si ei,respirand parca-n plus
inchisi fara rost intr-un vesnic apus


















3 comentarii:

  1. asa este, nu ii am langa mine din cauza strainatatii, nu le pot purta de grija si timpul necrutator stiu ca intr-o zi mi va lua
    iubiti-va si ingrijiti-va parintii pentru ca golul ce va ramane in urma lor cand vor pleca de langa noi, nimeni si nimic nu il va putea umple

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ionuț, sper să mă mai ții minte,Numele meu este Burcea Emanuela.Prin 2014, îți publicam poeziile pe:
    https://relaxareptsuflet.blogspot.com/
    Acum sunt promotor cultural.Te invit pe:
    https://vitrina-cu-oglinzi.blogspot.com/.Aștept răspunsul tău.
    vitrinacuoglinziziarul@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. https://youtu.be/TWpumhL23js
    Acest videoclip a fost făcut de fata mea Burcea Claudia Elena.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine