Powered By Blogger

vineri, 11 ianuarie 2013

Moartea nu are mama




Acum cand stau intins in cripta asta rece
Nepasator imi pare ca timpul parca trece
Si pustiit de toate in ganduri si-n simtire
Constat ca am ramas o simpla amintire

Ca ochii mamei mele nu-i vad de unde sunt
Imi sta deasupra cerul si-un munte de pamant
O aud cand ma striga si cum ma cheama acasa
Dar drumul ce-l strabat nu face cale-ntoarsa.

Si-mi pare asa de rau de cei ce-acum ma plang
Dar stiu ca amintirea o sa mi-o poarte-n gand
Nefericit e omul cand de pe lume pleaca
Uitarea schimba dorul si-l face ca sa treaca.

Moartea nu are mama...acum o stiu prea bine
Ca astfel dintre toti nu m-alegea pe mine
Eram asa de tanar...priveam spre rasarit
De acum ma-nghite bezna si totul s-a sfarsit.


Pentru Cojocaru Ilie Laurentiu,prietenul meu bun,care de ieri zambeste printre stele.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!



Un comentariu:


  1. Iti recomand "Cartea lui Adam si a Evei"... :) Sper ca lectura sa te intareasca si sa ne aminteasca tuturor de unde am cazut! Condoleante!
    Dzeu sa-i odihneasca sufletul!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine