Powered By Blogger

sâmbătă, 20 mai 2017

Eu insumi nu stiu de ce te iubesc


Hai sa ne despartim fara motiv
si-n loc de-adio sa iti sarut mana
raman pe veci poetu-ti creativ
nebunul crud ce si-a sfidat stapana


Hai sa ne despartim fara cuvinte
nu vreau nicicand a ne mai impaca
si mi-as dori ca sa ma stergi din minte
sa nu cari amintiri din vina mea


Hai sa ne despartim cat se mai poate
cat inca nu exista ura intre noi
iar de ne-om intalni si dupa moarte
sa n-am regrete in viata de apoi


Hai sa ne despartim cat inca-i vara
cat inca-i soare,cat inca e frumos
cat inca dragostea-i prinsa cu sfoara
tot intorcandu-mi sufletul pe dos


Hai sa ne despartim in plina zi
intr-un loc public,boem,aglomerat
si-n clipa-n care totul s-o sfarsi
sa crezi ca inca nu-i adevarat
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine