Powered By Blogger

miercuri, 12 iulie 2017

Declaratie de dragoste si gelozie

Azi ma declar definitiv indragostit
si nu-mi schimb starea chiar de poate
ma va gasii sfarsitul fara de sfarsit
de azi te voi iubi pana la moarte


Imi esti iubita,mama,inger,sora
esti nebunia in forma cea mai pura
imi esti iubirea simpla si majora
si diamantul extras din piatra dura


Iar gelozia mea pare nemarginita
o simt ca pe o rana sangeranda
iubeste-mi,te rog ,inima ranita
iubeste-ma,te rog,ca ultima osanda


N-am sa ma las de tine niciodata
ireversibil inchisi in aceeasi poveste
suntem  rapusi de fiecare data
de-o dragoste ce este sau nu este


Iubita mea,nebuna mea,naiva mea
esti boala ce ma tine inca viu
nu caut vreun leac spre a ma vindeca
cand fara tine sa traiesc nu stiu


Ma simt captiv sub stropii cruzi de roua
-naintea unui rasarit cu soare nemilos
si nu-nteleg de ni se-ntampla tocmai noua
sa fim patrunsi de-un sentiment asa frumos


Si simt ca te iubesc nespus,inexplicabil
ne-ntelegand de ce mi se intampla mie
dar stiu ca tu esti giuvaierul veritabil
poveste de iubire pe hartie.


Nici nu ma scuz,nici nu-mi accept destinul
traiesc doar ce mi-e dat ca sa traiesc
din toat-aceasta asteptare,din tot chinul
iubesc c-am fost nascut ca sa iubesc.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine