Powered By Blogger

luni, 19 decembrie 2016

Ti-as scrie





















Te-am sunat sa-ti spun ca ninge
ninge de trei zile ne-ntrerupt
si-mi apasa frigul pe laringe
de-asta glasul meu pare corupt


Te-am sunat sa-ti spun ca imi lipsesti
prin viscol dorul meu nu poate sa razbata
iar acum cand ninge ca-n povesti
te iubesc mai mult ca niciodata


Ti-as scrie sute de poeme pe zapada
si m-as ruga inghetul sa mai stea
ca imi doresc iubita mea sa vada
ce adoratie creste-n mine pentru ea


Iar gandul surd ca nu te pot atinge
imi face sufletul la orice sunet sa tresara
ma uit pe geam si-afara inca ninge
si-s singur pentru-a nu stiu cata oara


Nu-ti spun adio si nici la revedere
pacat ca nu-ti pot darui vreo amintire
simt cum singuratatea inapoi ma cere
si-observ ca ninge...ninge in nestire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine