Powered By Blogger

duminică, 13 martie 2011

Vis pierdut

Ce gust ciudat mai are despartirea
Desi am simtit-o de atatea ori
E parca mai amara dimineata
Cand soarele nu iese dintre nori

E vina mea ca te-am iubit prea tare
E vina mea ca n-ai simtit nimic
E vina tuturor ca azi ma doare
Si ca iubirea e un lucru mic

Nu ma intreb azi unde am gresit
Ca timpul inapoi nu se intoarce
Pe drumul care am pasit
Nicicand pasi nu voi mai face

Am fost sincer si rabdator
Dar nu a fost de-ajuns
Poate ca ti-am ramas dator
Cu o lacrima ce-a curs

Vei intelege peste ani
Ca nu am fost de vina
Nu imi doream femei si bani
Iubirea nu-i o crima

Nu ai stiut sa pretuiesti
Un suflet cald si bun
Si-ai reusit dintr-o iubire
Sa faci nisip si scrum

Te-as fi iubit fara sa cer
Nici zambet si nici ras
Dar tu ai sufletul de fier
Transformi totul in plans

Ma doare si ma va durea
Mult timp de-azi inainte
Dar poate asa e facut
Doar sa ma invat minte

Te vad asa departe acum
Si nu-ti mai simt parfumul
Si din toata iubirea ta
Azi a ramas doar fumul

Caci numai cel ce-a suferit
Stie ce mult ma doare
Tu nu stii cum e sa iubesti
 Esti zambet si culoare

Nu-mi pare rau ca te-am iubit
A fost un vis frumos
Regret doar ca nu ai simtit
Si m-ai intors pe dos

Iti doresc doar fericire
Si nu-ti port pica deloc
Nestiind ce e iubirea
Pui la toata lumea foc

Tu ai nume de regina
Poate nu te meritam
Asta-i singura mea vina
Sa iubesc dar sa nu am

Fericit este cel care
N-a iubit,nici nu iubeste
Ce este astazi iubirea?
O simpla coada de peste

Ieri ai fost un vis frumos
Astazi esti un vis pierdut
De sus iar am ajuns jos
Pentru c-am iubit prea mult

Am vrut doar sa te tin in brate
Si-ncet sa te sarut
Dar poate e prea indecent
Sau iti ceream prea mult

Intoarce-te la viata ta
Iubeste  tot ce-i vrea
Esti libera total de-acum
Ca nu mai esti a mea

Nu mai sunt un destin bun
N-am putut sa te-nteleg
Poti sa faci ce vrei de-acum
De mine nu te mai leg

Viata mea de acum incolo
Se desparte de a ta
Nu o sa-ti mai aud rasul
Nu mai esti iubita mea

Am sa-nchid totul in mine
Trag oblonul si incui
Imi dau seama ca-s un nimeni
Nu folosesc nimanui

Daca-ai suferit vreodata
Daca ai iubit candva
Sa nu mai faci niciodata
Ce-ai facut din viata mea


 Fulgii se topesc in palma
Ploaia cateodata ingheata
Chiar de nu mai esti cu mine
Sa fii fericita-n viata!


 P.S.Daca cuvantul 'Te iubesc" n-ar fi existat,nu trebuia inventat niciodata. Pentru Malin.

11 comentarii:

  1. poeziile tale au fost...vor fi...vor ramane...mereu...fermecatoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am cuvinte



    esti foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce suflet cald ai..si pur..pacat ca in ziua de azi raman tot mai putini oameni ca tine..Ai suferit mult si prin poezie te-ai descarcat cumva..e foarte bn..scrii minunat. Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E atat de ciudat...
    E ciudat cum din ceva neplacut (plans, despartire, disperare, deznadejde, dor, resemnare, etc.) iese ceva atat de frumos...
    Inca nu pot intelege cum sentimentele de tristete genereaza arta pura...

    RăspundețiȘtergere
  5. O prea mare dragoste genereaza o mare dezamagire.Deci,si dezamagirea poate sa fie creatoare uneori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uff...stiu...doare ,asa e...dar cred..visele nu se pierd niciodata....ele sunt ale noastre si vor fii mereu in sufletul nostru..al fiecaruia...fac parte din noi...si nu renuntam la ele...defapt acele vise...mai mici sau poate mai marete...suntem noi insine.....si poate`ntr`o zi v`a fii cineva care v`a vrea sa faca parte din acel vis....si v`a vrea sa facem parte si noi dintr`al lui/al ei...Sa nu fim dezamagiti daca cineva a poposit doar pentru o perioada pe tarmul nostru....sa ne bucuram ca a fost!fara ei nu am stii cat de mult stim sa iubim...si intr`o zi v`a fii cineva cine v`a vrea toata iubirea noastra si v`a vrea sa `i lasam la fel sa ne iubeasca...lin si pur .Sa nu uiti...n`ai gresit si nu exista vinovat!!!doar doi oameni trebuie sa fie care se iubesc pur si simplu...atat! O zi frumoasa....!! o floare de colt

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ti-as povesti totul...ai intelege si m-ai intelege.Un vis trebuie sa dispara,sa plece pentru a putea fi creat un altul.Multumesc ca citesti lucrurile astea si chiar daca nu voi mai scrie despre ele vreodata,o sa ramana o parte din felul meu de a fi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie!Ancorati in trecut nu reusim decat sa ne invinovatim si sa nu depasim momentul.Eu nu mai privesc inapoi...este mai bine asa.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine