Powered By Blogger

luni, 15 ianuarie 2018

Ninge cum numai iarna stie sa ninga

Nu ne-am pierdut dar ca o soapta
ne-ndepartam cu pasi de fluturi
si-n timp ce iarna zace moarta
tu-mi tai din cota de saruturi


Nu mai vad rostul altor scuze
ca-ntre noi nimic nu se schimba
renunt la zambetul ce-ti sta pe buze
si la tacerea ce-ntre noi se plimba


Nu pot sa-ti cer o zi sa mai ramai
n-ar schimba cu nimic finalul trist
imi va  lipsi parfumul cu lamai
dar sa-l pastrez,as fi prea egoist


De dimineata a-nceput sa ninga
cu fulgi parosi...ca in copilarie
nici asta n-a parut sa te atinga
si vina mi-apartine numai mie


Pacat ca nu suntem plecati departe
si nici blocati in varful vreunui munte
ce tragedie ar fi fost,cu iz de moarte
regretul ca mi-ai daruit atat de multe


Ne-am prefacut fara sa vrem intr-o ruina
s-a intamplat si nici n-am observat
iti sunt strain si tu imi esti straina
si nu exista niciun vinovat.







Un comentariu:

  1. Buna ziua ma numesc Sophia Peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă tuturor celor care au cu adevărat nevoie de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com. Sau ce aplicație este telefonul său. + 2348032517618

    RăspundețiȘtergere

Despre mine