Powered By Blogger

vineri, 7 august 2015

Zece degete albe




Iubita mea,emotii-s ies prin piele
ca in povesti ce inca n-au fost scrise
tu inca ratacesti prin gandurile mele
cu doua buze rosii ce nu au fost atinse


Iubita mea,ca tine nu e alta
nu s-a nascut si nici n-o sa se nasca
in visul meu simt ca am gasit fata
dar realitatea nu vrea s-o recunoasca


Iubita mea,iar ne precede timpul
si n-avem vreme de-a ne spune multe
in ochii tai se schimba anotimpul
in ochii mei se lupta pe redute


Daca ti-as spune....dar nu pot sa iti spun
ca doar la tine-n palme devin un om mai bun
vreau sa te tin in brate si s-asteptam sfarsitul
si verdele-amarui sa-nghita asfintitul


Daca ti-as spune...cat esti de frumoasa
dar ma abtin sa folosesc cuvinte mari
cand luna de pe cer tacut ne intra-n casa
iti lumineaza chipul...si mai frumoasa-mi pari...

Un comentariu:

Despre mine