Powered By Blogger

joi, 6 august 2015

The sweetest girl I've ever met





Ce faci?...asta-i eterna intrebare
cand esti departe si nu te simt aici
in jurul meu se plange si se moare
si-nbatranim fara a fi bunici


Sub pielea-ti alba...alba absoluta
in venele-ti flamande si subtiri
buzele noastre inca se saruta
cand plangi,clipesti sau poate cand respiri


Si-n toata letargia mea incipienta
impart in gand totul la doi
si hai sa cautam alta planeta
ca lumea asta e prea mica pentru noi


Tu esti frumoasa...esti asa frumoasa
si-ti vad in vis gropita din obraz
tacerile si rosul buzelor m-apasa
si te consider inger plin de haz


In ochi-ti verzi ce tind spre amarui
roua diminetii-si face casa
esti o minune... nu esti a orisicui
dar pentru mine ramai cea mai frumoasa...

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. The sweetest girl i've ever met este o domnisoara foarte frumoasa care tocmai a devenit noua mea muza. :)
    Multumesc pentru vizita si comentariu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionut, mi-a placut mult poemul de azi.
    Mi-a placut inceputul: "Ce faci?...asta-i eterna intrebare" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Liuba!
    Toate inceputurile sunt frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am referit la poem. Tu cred ca te-ai referit la altceva, sunt sigura :))

    RăspundețiȘtergere

Despre mine