Powered By Blogger

duminică, 9 august 2015

Inside the book




Postarea de astazi o sa fie despre povestea din spatele povestilor pentru copii iar ca subiect principal am ales Alice in Wonderland sau Alice in Tara Minunilor,daca ar fi sa traducem titlul.
Cu cat inaintam in varsta ne pierdem simtul curiozitatii,uitam sa ne miram si sa ne minunam de lucrurile fantastice si extraordinare din jurul nostru si astfel rutina inlocuieste imaginatia.
Alice in Wonderland se presupune a fi doar o carte pentru copii si nimic mai mult dar eu vreau sa cred ca nu este vorba doar despre atat.Si pentru ca imi place sa gandesc ' outside the box ' o sa incerc sa explic ce cred eu despre aceasta.
In primul rand, cred ca orice poveste are propria poveste ascunsa prinre randuri,ca nimic nu este ceea ce pare si ca atentia data detaliilor te pot face sa vezi altfel felul in care a fost scrisa cartea si mesajul pe care il transmite.
Alice in Wonderland ajuta copii sa devina adulti iar acest lucru este facut cat se poate de extraordinar.
In acelasi timp cred ca ajuta adultii sa nu uite lumea fantastica a imaginatiei si sa redevina copii pentru cateva ore,sa treaca dincolo de limitele rutinei zilnica,ca nimic nu se sfarseste odata cu maturitatea si ca exista lucruri care pot reinvia spiritul copilariei.
Alice in Wonderland este recomandarea mea pentru serile de vara cand licuricii nu se mai intorc acasa...

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă carte!
    O carte recomandată copiilor cu vârste între 5 și 99 de ani!
    E pe locul doi în lista cărților mele preferate.
    O astfel de carte, dacă-ți dă mâna, o poți reciti oricând, chiar și pe patul de moarte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru vizita Stefan si te mai astept pe aici. Si da,Alice in Wonderland este o carte fara varsta.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine