Powered By Blogger

luni, 22 decembrie 2014

Mireille


















Eu sunt indragostit de tine si nu-ti pun multe intrebari
iubita mea cu ochii negri ce locuiesti in albe zari


Acum cand sunt asa departe nimic nu-mi tine de urat
sunt intre noi zapezi si ape...si noduri care-mi stau in gat


Caci te iubesc cu-nversunarea unui nebun fara puteri
ce-si picura otrava-n vene sperand sa scape de dureri


Suntem confuzi si nu stim bine de ce iubim fara motiv
dar eu nu pot fara de tine ca-s mult prea simplu si naiv


Ti-as spune vorbe dulci sau poate,ce pentru mine tu insemni
prin muntele ce ne desparte nu te aud cand tu ma chemi.


Raman al tau pana la moarte si voi muri ucis de gandul
te-am iubit fara doar si poate fara ca sa-mi mai vina randul


De n-am putut sa-ti fiu iubit...speram macar sa-ti fiu amant
iubita mea cu ochii negri si zambetul de diamant


Iar la final ramane-un gand sau poate-o simpla intrebare
Ce faci cand ti se face dor?
Ce faci atunci cand nu te doare?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine