Powered By Blogger

duminică, 21 decembrie 2014

Ultima ninsoare




















Noi ne-am iubit cazuti doar la extreme
amoruri sterpe fara niciun rost
caci incarcati de ganduri si de vreme
acum nu ne mai amintim ce-a fost.


Erai frumoasa...imi amintesc bine
dar zambetul pe buze iti era fortat
ce-a mai ramas din mine si din tine..
doar amintirea unui vis adevarat.


Tacerile-ti sunt muze absolute
dar nu vor sa se mai imparta-n noi
impacheteaza-ti rasul si-apoi dute
in universul unde nu incapem doi.


Si-atunci cand umbra pasilor ma cheama
cazut la pieptul tau imi cer iertare
ramane sa astept o alta toamna
sau poate chiar o ultima ninsoare...


Nu recunosc decat ca te-am iubit
si te-am purtat in mine ca o boala grava
dar n-am putut ramane impreuna
si simt prin vene groaznica otrava.


Nu recunosc decat ca mi-ai fost draga
in ochii mei erai apus si rasarit
as fi ucis cerul si lumea-ntreaga
daca-mi dadeai un semn c-ai fi venit...










3 comentarii:

  1. Am reciti inca de cateva ori aceast poem - e atat de reusit!!!

    Imi place mult:
    "Erai frumoasa...imi amintesc bine
    dar zambetul pe buze iti era fortat
    ce-a mai ramas din mine si din tine..
    doar amintirea unui vis adevarat."

    RăspundețiȘtergere

Despre mine