Powered By Blogger

marți, 23 decembrie 2014

Domnisoara R.

















Daca ti-as spune cat esti de frumoasa
ce-ai crede despre mine,spune-mi drept
cand amintirile cu noi dispar din casa
iar gandurile-mi spun sa nu te mai astept


Daca ti-as spune cat esti de frumoasa
ca-n ochii aia negri,mari,ascunzi emotii
ca intr-o lume care e pe dos intoarsa
noi inca ne jucam de-a vii si de-a mortii


Daca ti-as spune ca-s indragostit de tine
ca sunt in cautare de alte adjective
c-am renuntat usor la dragostea de sine
spre-a te iubi pe tine avand mii de motive


Daca ti-as spune ca nu mai e pe lume
o alta care sa iti semene la chip
ai crede ca-s nebun sau ca spun glume
si-ai renunta la mine poate peste-un timp


Daca ti-as spune ca nu pot fara tine
c-am sa raman indragostitul tau fidel
ca lumea mea cu totu-ti apartine
in pielea aia alba ca de ghiocel


Daca ti-as spune cate-ti mor pe buze
cand toate parca ni se-ntampla numai noua
in plina iarna ninge doar cu frunze
ca-n ochii tai se-ascund iar stropi de roua.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine