Powered By Blogger

luni, 16 iunie 2014

M & S

black and white



Daca ti-as spune cat esti de frumoasa
ai crede despre mine ca-s nebun
ca-n parul tau vreau ca sa pun
savoarea unei frunze de capsun
si imi doresc ca intr-o dimineata
sa uite soarele ca sa rasara
din ochii tai caprui sa fac o vara
calda si dulce ca o domnisoara
tu sa-mi aduci in zori de zi lumina
cand sunt bolnav si trist...si uit ce-i vina.




Daca ti-as spune cat esti de frumoasa
dar nu iti spun.. ca poate nu ma crezi
ca nu-s barbatul care il visezi
eu sunt amar iar tu...dulceata de nuci verzi.



Daca ti-as spune ca-s indragostit de tine
ca praf de stele vreau ca sa-ti aduc
sa-l pun sub talpi si sa-l sarut
nu stiu ce-ai crede despre mine...
poate mi-ai spune ca inima ti-e data
si m-ai ruga sa nu imi fac iluzii
nu vrei sa-mi pui sufletul sub perfuzii
ca te ador...tu nu esti vinovata.



In noptile in care nu inchid fereastra
vad licurici ce imi arata drumul
pasilor tai ca sa le prind parfumul.
tu imi spuneai ca din iubiri ramane scrumul
daca din doi...nu a iubit niciunul.




















Un comentariu:

Despre mine