Powered By Blogger

marți, 17 iunie 2014

Eu nu pot trai fara tine

likes tumblr




Nu am gasit puterea ca sa ma desprind
de amintiri ce inca ne mai leaga
si nici cu ochii nu pot sa cuprind
o inima ce nu mai e intreaga.


Sa-ti dorm sub talpi am vrut mereu
mi-a fost obsesia pura,
am asteptat doar in antreu
dormind, plangand pe zgura.


Imi amintesc ca timpul nu ne iarta
oricat de grabnic alergam spre el
iubirea noastra a fost doar o cearta
a unui sentiment rebel.


In noptile in care somnul nu invinge
rememorez tot ceea ce n-a fost
imi torturez globulele din sange
cu ganduri care nu au niciun rost.


Ce faci cand ti se face dor de mine?
inca mai crezi ca toate-s trecatoare?
cand eu nu pot trai fara de mine
si-s chinuit de semne de-ntrebare.


Cata vreme ai vrea sa lasi sa treaca
pe amintirea mea praf sa se-adune
cand gandul suicidului ma-ncearca
de nu iti gasesc poza prin albume.



Nu stiu daca mai esti frumoasa
daca iti mai tii parul strans
sau daca ochii te mai lasa
sa te opresti in zori din plans.



Acum intr-o tacere absoluta
consumam ultimele respiratii
cand totul pare lipsit de senzatii
iubirea noastra singura se-amputa.


Si nu mai cred in ce-o sa vina
cand nu exista nici rau si nici bine
in vene nu mai am adrenalina
si nu mai pot trai fara de tine.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine