Powered By Blogger

miercuri, 29 iunie 2022

Despartire pe caz de boala

 O mie de regrete n-or sa spele

aceasta despartire cu motiv

si adunand din bune si din rele

constat ca vrei sa pleci definitiv


Din toate zilele traite impreuna

inchise intr-un simplu ramas bun

n-au mai ramas nici flori de o cununa

si imi ramane doar sa ma supun


Caci amandoi suntem bolnavi,fireste

sunt sigur astazi ca si tu observi

ca nu-i destul cand doar unul iubeste

iar celalalt calca mereu pe nervi


Ne despartim fara macar a spune

cum am ajuns aici,de ce si cand

si-n inimile pline de lacune

se-aude despartirea fluierand


Iesim din asta parca mai batrani

satui de certuri si de controverse

si amintirile ce-acum le tin pe maini

de maine le voi trece la Diverse


Am fost prea tineri,prea naivi

si-n joaca asta de-a iubirea

am fost mereu prea corosivi

si de-asta ne-am pierdut cu firea


Noi inca ne iubim,sunt sigur

dar din pacate,doar pe noi

si ne intoarcem iar,desigur

la a fi  singuri,amandoi


Ne vom trezi in paturi separate

in ochi alti oameni vom privi

si ca in lungul drum spre moarte

emotii crude vom strivi


Ti-ai castigat o trista libertate

si te redau pe tine inapoi

ca locatari ai unei vieti ciudate

invinsi de dimineata unei joi


Vei fi singura cand o sa ninga

iar eu sa fiu singur la dezghet

singuratatea-i doza din seringa

de-ar fi sa-i punem despartirii pret


Pe tample imi vor sta zapezi ciudate

pe buzele-ti va sta rosul captiv

caci parasiti de gandurile toate

astazi ne despartim definitiv












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine