Powered By Blogger

joi, 23 iunie 2022

Sugestiv

 Nimic nu ne mai poate impaca

oricate sacrificii voi mai face

eu sunt bolnav de amintirea ta

de amintirea unui gand ce nu-mi da pace


Din dragoste nu se mai moare asa des

probabil,timpu-i vindeca pe unii

cand moartea a venit pe fond de stres

din dragoste raman sa sufere nebunii


Nu te-am cerut si nici nu te-am ales

nu te-am simtit cand ai venit tot mai aproape

dar te-am iubit atat de simplu si intens

ca pe-o arsura ce iti sta pe pleoape


Ti-am fost nebun introvertit si visceral

ca intr-o tragedie trista din vechime

unde intotdeauna personajul principal

vede iubirea ca pe scena unei crime


Si sunt bolnav de obsesive ganduri

ca ti-am gresit sau n-am facut destule

si de-asta-ncerc scriind aceste randuri

s-opresc singuratatea din celule


Constat.din nou,ca nu pot,nu mi-e bine

de gandurile tale nu imi vad scapare

si-as vrea,din mila, sa renunti la  tine

si sa privesti in ochi iubirea care moare


Nici nu mai am cuvinte ca sa ma explic

singuratatii mele nu i-am dat un nume

si chiar de ti-am gresit si cu nimic

iti las ca mostenire amintirile postume


Atat de incurabila cum tu mi-ai fost

o maladie care-mi zace-n oase

platesc si-acum nefericitul cost

cand pielea mea a pielea ta miroase






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine