Powered By Blogger

sâmbătă, 16 decembrie 2017

Ana-ca -Zapada

Nici ca ploua,nici ca ninge
ceata ochii-mi n=o patrund
stiu ca n-o mai pot atinge
in povesti ce mi-o ascund


In toat-aceasta poveste
fara cap si fara coada
simt ca numai ea paseste
pasi de inger pe zapada


O iubesc dar mi-este frica
ca o noua primavara
umbra care se ridica
cu dezghetul o sa moara


Imi e frig dar nu ma-ndur
stau in ger pazind rabdarea
plin de alb este in jur
si-o astept sa treaca marea


Parc-o vad in departare
desculta si tremurand
vantul sufla tot mai tare
si-a intrat la mine-n gand


Si-a facut culcus in creier
imposibil sa mi-o scot
toaca-mi nervii ca un greier
sau tranforma-ma-n robot


Tu in mine,eu in tine
haide sa facem rocada
o iubesc,o stiu prea bine
Doar pe Ana-ca -Zapada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine