Powered By Blogger

vineri, 9 iunie 2017

Corespondente

Fiind tot prinsi in paturi de-mprumut
nu ne-am iubit ci doar ne-am prefacut
crezand c-acel memento scurt de fericire
nu va fi doar o simpla ratacire


Ce mult ne-am inselat si-acum regret
mai bine ne iubeam doar in secret
sa stie numai ploaia si trei frunze
ca mi-ai fost muza cea mai muza dintre muze


Ne ascundeam in cele mai frumoase zile
prin parcuri triste,prin locuri inutile
ne ascundeam de noi dar si de lume
de frica unei barfe,de frica unei glume


Nici macar nu stiam-ntre noi ce este
voiam sa ne simtim ca-ntr-o poveste
eu poate-un rege,tu poate o regina
creat-am o minciuna fara vina


Iar despartirea a venit asa firesc
cand inca nu-ti spusesem:Te iubesc !
dar stiu ca asa trebuia sa fie
ca-n viata nu e loc de nebunie


Nu te-am mai intalnit de-atunci
poate esti maritata si ai prunci
si poate ai uitat c-acum o vreme
eram nebunul ce-ti scria poeme






2 comentarii:

  1. als altijd ... vol met liefde en een beetje fantasie!
    knuffels voor jou!

    wie ben ik? ��

    RăspundețiȘtergere
  2. Ella...te-ai intors din nou cu mesajele tale codificate

    RăspundețiȘtergere

Despre mine