Powered By Blogger

duminică, 28 septembrie 2014

Albastru inger bland

Природа-лес-фото-1529963.jpeg (800×534)


Eu te-am lasat sa pleci crezand ca nu te vei intoarce
destinul asta nemilos deloc nu imi da pace
nu imi doream sa te-ntalnesc si nici sa iti vad chipul
si nici albastrul ochilor cum se joaca cu timpul.


Eu te-am lasat sa pleci crezand ca asta iti doresti
ca nu mai sunt interesant si nu ma mai iubesti
un altul locul o sa-mi ia in gandurile tale
si-n ziua cand o sa-mi duci dorul...sa ninga cu petale.


Ai fost ceva ce n-a mai fost si nici n-o sa mai fie
si azi in amintirea ta ...cad lacrimi pe hartie
caci te-am iubit,te-am adorat si nimeni niciodata
n-ar mai iubi sau adora - fiinta minunata.


Ai fost ceva uluitor...imi alergai prin vene
si seara,capu-n-cetisor ti-l asezam pe gene
caci adormeam si ma trezeam numai cu tine-n gand
si te iubeam nespus de mult...albastru inger bland


Am tot sperat ca starea asta nu va avea sfarsit
nu imi doream nicicand sa pleci cand nici nu ai venit
si tot ce-ai insemnai atunci numai eu si tu stim
ne-am despartit cand am crezut ca nu ne mai iubim


Ai vrut sa pleci si te-am lasat..n-am vrut sa-ti stau in cale
n-am incercat sa te opresc spunand cuvinte goale
eu stiu ca n-am fost vinovat,martor mi-e Dumnezeu
te-am iubit si te-am adorat mai mult ca pe un zeu.


Nu stiu de ce vrei sa-mi vorbesti..nu e nimic de spus
 poate esti singura-acum si dorul te-a ajuns
sa stii ca nu mai sunt al tau si nu pot sa te-ascult
de ani tot umblu prin exil caci te-am iubit prea mult.


Nu stiu daca iti este dor..poate ca nici nu-mi pasa
eu am fost doar un accident, tu nu mi-ai fost aleasa
vei intelege peste-un timp ca totul se plateste
si ca nu sufera etern doar cel care iubeste


M-ai alungat de langa tine crezand c-asa-i mai bine
crezand ca asa-i mai usor...mai usor pentru cine?
eu nu te-am blestemat in gand nici rau nu ti-am dorit
mi-am dorit doar ca sa iubesti asa cum te-am iubit


Eu n-am nimic ce sa-ti mai spun
nu vreau sa te-ntalnesc
dar as putea sa presupun
ca nu te mai iubesc...





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine