Powered By Blogger

duminică, 6 iulie 2014

Tu

photo-sage: untitled plant no.2


De-mi va mai fi vreodata dor de tine
eu voi nega fara ca sa clipesc
uitarea vreau sa vina de la sine
caci te-am iubit fara sa te iubesc.



Accept umil aceasta condamnare
nu am de gand ca sa mai fac recurs
cand acuzarea spune numai vorbe goale
eu oare ce as mai avea de spus?



Tacerea noastra trece dincolo de moarte
nu ne sunam...nu iti trimit scrisori
nici nu ne despartim cat se mai poate
caci ne-am iubit de mult prea multe ori.



Sunt voluntar intr-un razboi ce ma ucide
nu pot sa dezertez chiar dac-as vrea
ma tortureaza gandul de-a ma sinucide
mi-e plina mintea de-amintirea ta.



Iti multumesc pentru aceasta razbunare
desi sunt sigur ca n-o meritam
imi dau afara visele din buzunare
si mor...gandindu-ma cat te iubeam.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine