Powered By Blogger

marți, 1 iulie 2014

Capshunna

sarah illenberger



Eu te iubesc mai mult decat pe mine
cazut la tine-n brate cand sunt frant
si daca ploua lacrimi pe pamant
inseamna ca adorm cu tine-n gand.



Eu te iubesc mai mult decat pe mine
si construiesc castele sus pe stanci
sa-ti vindeci ranile adanci
cand norii pleaca si nu ajung la tine.



Eu te iubesc mai mult decat pe mine
si ti-o arat in mii de feluri
indragostitii nu au niciodata teluri
iubirea le pulseaza-n vene vitamine.



Eu te iubesc mai mult decat pe mine
si cred in noi la modul absolut
cand nu mai stiu ce este de facut
gasesc puterea sa ma-ntorc la tine.



Eu te iubesc mai mult decat pe mine
si la picioare-ti stau acum cazut
te rog s-o luam de la-nceput
simtind dezastrul care vine....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine