Powered By Blogger

vineri, 18 aprilie 2014

30





Am incetat sa-mi mai doresc ceva atunci cand este ziua mea de nastere pentru ca mi-am dat seama de inutilitatea dorintei de a primi un lucru care o sa te plictiseasca dupa ceva vreme.
Asa ca am inceput sa-mi pun dorinte care-i implica doar pe ceilalti in speranta ca ziua o sa treaca mai repede si totul va fi uitat in ce ma priveste.
Sunt un om foarte complicat care incearca sa-si de a seama de scopul aparitiei sale pe planeta si de  ce singurul lucru care-l mai motiveaza este speranta.

Tot ceea ce scriu pe acest blog este pentru a scoate din mine raul si pentru a imprastia speranta din inaltul cerului dar si pentru cei care inca cred in cauze pierdute.



La multi ani  Albu Ionut!



P.S.  Fericirea suprema a vietii este convingerea ca suntem iubiti.... - Victor Hugo


Un comentariu:

  1. la multi ani, draga Ionut Alb(u).
    Suntem iubiti, iar in aceasta sfanta zi, in Vinerea Mare iti doresc (asa cum imi doresc) sa ne umplem mai degraba de dragostea lui Dzeu decat de dragostea cea schimbatoare a oamenilor. Caci da, noi, oamenii, in fiecare zi ne batem joc de pasari, de iubire si de mare... Dar daca- prin indurarea Domnului- traim o farama de clipa in care nu facem asta, de-abia atunci bagam de seama ca in jurul nostru e un imens ocean de di-sperare. Pe care- cred eu astazi- doar iubirea lui Dzeu il poate vindeca si transforma in credinta, nadejde si speranta/sperare. Te imbratisez. Sa ai un an plin de bucurii si fie ca implinirea sa-ti vina dinauntru, si nu din afara. Caci comorile din inima nu ni le poate nimeni spulbera. Iar comorile lumesti sunt gunoi fata de o clipa traita cu Dzeu. Tot gandul bun, de aproape, de departe... :)

    RăspundețiȘtergere

Despre mine