Powered By Blogger

duminică, 23 martie 2014

Mi-a fost dor de tine

embedded image permalink



Vreau sa-ti spun doua cuvinte
si te rog sa le tii minte



In ziua logodnei noastre
sa ninga cu flori de cires
sa cada stele
sa plangem amandoi pentru aceasta regasire
ce a durat cateva anotimpuri
Nu sunt sigur daca ma iubesti
dar stiu ca o sa ramai langa mine
pana cand zorii diminetii
o sa ma faca
sa-ti dau drumul din brate.


Din prima clipa am stiut
ca esti aici
doar pentru a-mi face singuratatea mai usoara
iti doreai sa nu-mi mai fie frica de lumina
sa pasesc cu incredere
pe cadavrele zilelor
in care mi-a fost dor de tine.


Timpul a raspuns indoielilor mele
nimic nu ramane neatins de imperfectiune
poate doar o amintire
inchisa ermetic intr-un colt al mintii
si lasata acolo
sa putrezeasca de una singura
pana o sa vina timpuri mai bune
pentru suflet.

Un comentariu:

  1. iata cum in inima intunericului se ascunde lumina... iata cum in inima luminii se ascunde cea mai cutremuratoare noapte. :) Sa-ti fie primavara pe masura sufletului. Eu am sterg blogul tau din lista pentru ca credeam ca nu te mai ocupi tu de el dar astazi am realizat ca nici nu conteaza cine se ocupa de el, atata vreme cat aici sunt gandurile tale. Sa-ti fie bine si sa te bucuri cat poti, de tot si de toate. Cu drag, maria, revenita din adancul beznei :)

    RăspundețiȘtergere

Despre mine