Powered By Blogger

luni, 6 ianuarie 2014

POETUL CELOR O MIE DE MUZE ( 2 )





Imi pare rau ca n-am putut sa iti sarut tacerea
insomniac cum sunt acum iti simt pierdut durerea
dar nu te-alina niciun gand si nicio vorba buna
astepti doar cavalerul alb plangand sub clar de luna


as avea multe sa iti spun dar nu mai vad vreun rost
cu multe lacrimi ai platit nefericitul cost
doar tu puteai ca sa iubesti un ratacit ca mine
ce n-a-nteles nicicand iubirea sau facerea de bine


mi-ai fost Isolda la-nceput...eu Tristan la sfarsit
m-ai strans in brate far' sa sti plecarea-mi timpurie
ti-am fost de toate dar nicicand iubit
acum degeaba plangi...emotia nu invie


prea multa cenusa porti pe frunte si pe buze
si sufletul ti-e torturat de amintiri confuze
nu porti sa spui daca ti-e dor...stiu ca ai vrea sa-ti fie
daca-n inima simti ceva...sper ca e bucurie.


intre Scilla si Caribda te purtam mereu pe tampla
nici macar n-am banuit ca or sa mi se-ntample
adorabila povara pleaca fiindca nu mai poate
sa iubeasca un poet care se scufunda-n moarte


Ne despartim...un zambet scurt..priviri fata in fata
in ochii tai tremurator emotia ingheata
nu mi-am dorit momentul asta..nici nu l-am asteptat
dar simt un mare gol in suflet...ceva parc-a plecat

pasesc spre casa linistit  dar las un gand in spate
de ce am renuntat la ea cand stiu ca nu se poate?
orice  demon are un inger pe umar ca sa-i planga
si-n noptile adanci si seci lumina sa o stinga.


tu esti acolo undeva iti simt prezenta vie
de 'noapte buna' ma saruti far' ca nimeni sa stie
deschid ochii incetisor...zambesti tacut si trista
apoi dispari iubirea mea in praful din batista




Muzelor mele tacute....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine