Powered By Blogger

luni, 25 noiembrie 2013

Ploaia din ochii tai

tumblr_muxyjahklr1qe31mfo10_1280.jpg 880×542 pixels




Daca pleci eu nu te rog sa stai
lasa macar un sarut pe masa
bucati din inima nu o sa-mi tai
la gandul ca nu mai vii acasa


Poze zac trantite pe podea
iar la pian nimeni nu mai canta
inca nu imi este dor de ea
dar viata parca nu ma incanta.


La inceput erau momente
cand te cautam prin casa sa iti povestesc
cate ceva amuzant
abia intr-un tarziu imi aminteam
ca tu nu mai locuiesti aici
Imi lipsesti doar atunci cand observ
cat spatiu gol este in jurul meu.


Ma gadilai cand eram trist
iar acum cand rememorez totul
regret ca nu am putut sa opresc ploaia din ochii tai
ca am lasat timpul sa rezolve
ceva ce nu avea nicio solutie...


Daca nu te-am oprit cand ai vrut sa pleci
nu te-am meritat niciodata.



Mii de multumiri Luizei Del Negro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine