Powered By Blogger

duminică, 24 noiembrie 2013

Jasmine aka Disectie

if i had a flower


Am privit in inima ta
si am vazut doar paturi duble
ce se simt singure.


Am privit palmele tale
si saruturi prafuite
au iesit din ele.


Am privit in ochii tai caprui
si am vazut lacrimi
ce nu doreau sa plece acasa.


Am privit buzele tale
parca erau arse
de un soare intors cu spatele.


Ti-am deschis sufletul
sa vad ce secrete ascunde
am gasit doar fluturi tristi
si praf de stele
Visele tale nu erau nici acolo....



Un comentariu:

  1. GAndurile tale se potrivesc perfect cu o situatie din familia mea . de cate ori le citesc este parca comentariul pe care as vrea sa-l fac pentru cei dinjurul meu . Pare misterios ce scriu dar poate odata , si-odata vei afla despre ce este vorba

    RăspundețiȘtergere

Despre mine