Pentru ca am lipsit atat de mult nemotivat o sa-mi cer scuze propunand o serie de filme bune ca sa va imbunez pentru iertare.
1.Elena-regia Andrei Zvyagintsev-2011
2.Est-Vest-in rol principal Oleg Menshikov asa ca merita vazut
3.La piel que habito-regia Pedro Almodovar.Un stil nou si foarte surprinzator.
4.Anonymous-spun doar atat...Shakespeare.
5.Vino si vezi-1985-regia Elim Klimov.Cireasa de pe tort.L-am descoperit acum ceva timp si mi se pare demn de recomandat.
Vizionare placuta prieteni!
vaai, ce ma bucur! :) se pare ca am multe de vazut. MULTUMESC, Ionut!
RăspundețiȘtergere