Powered By Blogger

marți, 25 octombrie 2011

Trei de X

Mi-e frica sa ma uit pe poze vechi
Trecutul are efecte secundare
Si doare zambetul din niste imagini
Pe care nu le pot scoate din minte
Oricat de mult as vrea
Si poate...

Poate viitorul sa ma impace cu trecutul
Refuz sa cred in destin
Nu cred in coincidente nefaste..
Si-n venin.

Urasc nespus de tare garile
Imi dau senzatia de plecare fara intoarcere
O gara ma facea sa vin la tine
Si tot ea mi-a ucis visele
Speram candva sa mor calcat de tren
Dar a murit si acea speranta

Tristetea ochilor tai imi confirma
Ca azi se termina totul
Ca timpul petrecut cu tine a fost...
O adiere dulce si lina
Dar fara rost.

6 comentarii:

  1. As fi falsa daca as spune ca te inteleg . Doar suferinta ta vorbeste , doar prin ea poti comunica acum cu noi , cei ce citim o parte din gandurile tale si de aceea o rugaminte: Trimite gandurile negre la plimbare, si opreste doar lacrima care-ti va spala sufletul....( e punctul meu de vedere si atat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze ca nu mi-am terminat gandul , dar am fost putin neatenta ...( deci mai sus eram tot eu ...)
    Niciodata sa nu-ti para rau ca ai facut ceva , pt ca niciodata nu vei sti ce ar fi fost daca n-ai fi facut lucrul respectiv

    RăspundețiȘtergere
  3. Greselile sunt singurele care merita iubite, in ceea ce priveste trecutul.
    Iubeste-ti greselile si astfel iti accepti trecutul. Cred ca abia apoi poti sa speri la un viitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc ca cititi.Comentarile voastre le primesc ca pe niste ganduri bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un poem al dezamăgirii... Trebuie să te împaci cu trecutul. Nu prin viitor, prin prezent. Pentru că altfel nu poți avea un viitor mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am pierdut printre randurile astea pe care le-am citit de multe ori.Frumoasa poezia,desi emana tristetea si dezamagirea dv.Multi ne regasim in ea.(poezie)Nu as putea sa va dau un sfat dar stiu ca timpul vindeca aproape toate ranile.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine