Powered By Blogger

luni, 31 octombrie 2011

Faliment sentimental

Stiam ca nu te pot iubi o vesnicie
 Chiar de-mi erai sortita an de an
Azi fericirea-mi pare o utopie
Dezamagire crunta si in van

Sfarsitul ne-a gasit nepregatiti
Ce usor te-ai intors si ai plecat
Si demonii radeau innebuniti
Ce festival de circ si de ratati

Credeai in destinul ce ne separa
In soarta cruda si in tristi
De-acum nu mai esti adorata 
Ai incetat sa mai existi

Tu nu esti vinovata de nimic
Dar e ciudat ca n-ai crezut in noi
Si nepasandu-ti nici macar un pic
Arunci inconstient tot la gunoi

Lumea intoarce toata capul dupa tine
Se vede ca esti trista,ca nu mai zambesti
Timpul te scufunda si nu-i deloc bine
 Te-am iubit atata dar azi nu mai esti

 Si-mi aduc aminte prima intalnire
Era intuneric dar aveai un zambet care stralucea
M-am rugat in gand clipe in nestire..
Doamne e frumoasa dar nu e a mea

 Lacrima ce curge e plina de sare
Si-i amara tare cand pica pe buze
 Nu e un razboi de care pe care
 Plangem amandoi invinsi pe obuze
 
Aveai buze carnoase ,mari si dulci
 Si opreai timpul cand veneam spre tine
 Dar nu mai esti deloc cea de atunci
Soarta te plimba intre rau si bine

 Si cateodata te mai vad pe strada
Te-a-mbatranit destinul in care tu credeai
 Iti ascunzi ochii ca nimeni sa nu-i vada
Cum picura incet lacrimile din ei

Nici mie nu mi-e bine si nu sunt fericit
Tristetea ma apasa in ganduri prea prostesti
Nicicand in viata-ntreaga mai mult nu mi-am dorit
S-apari aici spunand:Oare ma  mai iubesti?

Nici astazi nu imi vine a crede
Ca am putut sa cad,sa ma ridic
 Si fiindca ochiul meu nu te mai vede
 Ce as putea sa-ti spun..ce sa-ti mai zic

 Azi sunt in faliment sentimental
 Sunt pierdut si fara de cuvinte
 Timpul ne aduce un final
Pe care vreau nespus sa-l scot din minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine