Powered By Blogger

luni, 29 februarie 2016

Emotionala

Eu te iubesc fara sa-ti spun prea multe
comunicam prin zambete si prin oftat
mi-e plina mintea doar de chipuri mute
si de un gand ce poate nu-i adevarat


Ce-ar fi bolta cereasca fara tine?
iar nemurirea...ce-ar mai insemna?
ca-n frumusete nu te-ntrec regine
iar ghiocei rasar din palma ta


Traim in vremuri triste si confuze
intr-un razboi mental ma vad iar prins
dar imi doresc sa iti adorm pe buze
simtind ca fericirea am atins


Si nu stiu cata vreme-o sa mai treaca
tot numarand la nopti,la dimineti
las numai gandul treaba ca sa-si faca
traind prin mintea ta mai multe vieti


Un comentariu:

  1. pentru ca m-am gandit la tine cand am ascultat asta.

    https://www.youtube.com/watch?list=PL84FAEAC6DE5E0E61&v=OhxPamfVnC8

    RăspundețiȘtergere

Despre mine