Powered By Blogger

vineri, 6 noiembrie 2015

Afla ca eu...

Afla ca eu...eu inca te astept
fara sa ma gandesc daca te vei intoarce
si ca un prost care se da destept
schimbarii care vine n-am ce-i face
Afla ca eu...eu inca te iubesc
fara sa ma gandesc daca mai simti ceva
si-n tot suspansul asta pamantesc
ma incalzeste numai amintirea ta
Afla ca eu...eu inca te sarut
in noptile in care uita sa mai ninga
traindu-mi viata ca un disparut
ce nu are puterea sa te-atinga
Afla ca eu...eu inca ma gandesc
la ce n-a fost si-ar fi putut sa fie
si-mi sageteaza mintea gandul nebunesc
ca ne-am iubit creand o tragedie
Afla ca eu...eu inca imi duc crucea
in nopti teribile,pline de insomnie
si simt parfum de albastrea
in patul unde mi te dadeai mie
Afla ca eu...eu inca cred ca esti
cea mai frumoasa din cate-au fost vreodata
n-o spun din pricina ca imi lipsesti
si nici nu te consider vinovata
Afla ca eu...eu inca nu-mi explic
cat mai dureaza-aceasta despartire
sau poate-i doar un simplu siretlic
si-n niciun caz nu te razbuni pe mine

2 comentarii:

  1. :)) "Prost care se da destept"............ hi hi hi hi....
    Cine stie poate ... se intoarce! :) Daca nu la locul cunoscut... poate in alta parte! :))))
    zondagse knuffels!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine