Powered By Blogger

luni, 13 iulie 2015

Broken heart



Raspunsul tau incheie o poveste
un vis ciudat ce seaman-a cosmar
sunt alungat din palme-ti fara veste
fara un drept la replica macar


Sper ca plecarea mea te face fericita
un altul imi ia locul...ce pacat
nicicand nu vei mai fi asa iubita
cu tot albastrul tau imaculat


Vei intelege peste ani de zile
la suferinta nu-i poti pune pret
din viata vei incepe sa rupi file
considerand ca totu-i doar dispret


Or sa te-apuce doruri foarte multe
te vor durea si palmele si pielea
dar cine sa-nteleaga si s-asculte?
cine sa-ti mai ofere mangaierea?


Intr-un final,te vei gandi la mine
ca la un salvator fara de spada
dar va fi prea tarziu sa ma intorc la tine
cand lacrimile-ti pica in zapada


As fi putut sa-ti fac atata bine
sa reusesc ce altii nu ar fi putut
dar sa ma-ntoarca nu a avut cine
si mi-am urmat drumul neintrerupt


As fi facut din tine o regina
as fi comis si crime de-mi cereai
si m-as fi stins in iad fara vreo vina
crezand ca langa tine sunt in rai











4 comentarii:

Despre mine