Powered By Blogger

marți, 3 martie 2015

Disensiuni

6493 f75a 500


Iubita mea-i o dulce primavara
si albul ghioceilor il tine-n palme
si ca albastrul ochilor sa nu ma doara
ea ma saruta-n gand atunci cand doarme.


Iubita mea-i o noapte fara stele
un soare ce-n tacere se ascunde
dar incalzeste gandurile mele
si ne traim iubirea in secunde.


Iubita mea-i perfectiunea pura
inconjurata este de-o aura divina
pe tample-mi sta mereu ca o arsura
a unei asteptari ce uita sa mai vina.


Iubita mea-i frumoasa absoluta
ma-ndragostesc de ea in orice dimineata
o iubesc cand e trista sau se-ncrunta
sau cand imi da a buzelor dulceata.


Iubita mea-i inchisa intr-o carte
da-i vad buzele ninse de departe
Ii vad mainile albe,tremurande
Ii vad si ochii plansi cand nu mai rade...

Un comentariu:

  1. Poemele tale au inceput a fi mai pozitive, mai reale, mai asa cum trebuie sa fie, mai asa cum imi place mie :) Bravo Mr. John!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine