Powered By Blogger

joi, 22 ianuarie 2015

Ghosts

"i wish for all the flowers and dandelions to continue growin%27!"


 E prea tarziu ca sa-mi aduc aminte
Cum se prindeau in parul tau cuvinte
Spuneai ca nu conteaza cine minte
Cand inima-ti ardea fierbinte
Sunt eu nebun...
Sau nu mai tii tu minte?


Imi tot spun ca nu existi
ca parul tau de culoarea frunzelor tomnatice
este doar plasmuirea
unei femei care este vesnic intarziata
ce asteapta intr-o gara trista
un tren ce nu vine nicicand.

Imi tot spun ca parfumul tau
este culoarea vocilor din capul meu
alea care-mi canta-n fiecare dimineata
refrenul ochilor tristi
si a buzelor arse de soare.

Imi tot spui
cat de mult de potrivim
ca toata aceasta incapatanare a mea
este rodul zilelor in care nu am plans
in care nu am regretat
in care nu mi-am taiat venele
din frustrare romantica.


Pentru minunea mea cu ochii verzi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine