Powered By Blogger

vineri, 19 decembrie 2014

Sweet dreams





















Eu te iubesc si soarta mi-e pecetluita
cu amintirea ta in minte sa ma sting
de azi imi aleg moartea ca iubita
si ma condamn la intuneric si la frig


Dar peste-un timp o sa te-ncerce-o remuscare
o sa-ti doresti greseala s-o repari
dar dac-ai intelege ce rau doare
si peste vremuri nu poti ca sa sari.


De la o vreme imi apari in vise
si te prefaci in scrum la rasarit
tu vrei sa pleci..ca stele sunt stinse
iar eu te-ntreb de ce ai mai venit


Mi-as fi dorit ca anii sa-mi raspunda
de ce mai pleci cand vrei sa te intorci
dar cine oare sa ma mai auda
cand mintea mea e plina de gandaci si voci.

I buried you in me so deep
Because I sold myself so cheap...

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine