Powered By Blogger

marți, 9 decembrie 2014

Strop de ploaie ( Setea )






Haide,spune-mi ca esti fericita
ca lacrimile astea nu sunt pentru noi
ca ti-e mai bine ca nu imi esti iubita
si nu vrei timpul sa se-ntoarca inapoi.


Haide,spune-mi ca esti fericita
ca n-ai fost trista nici macar o zi
ai cearcane si-mi pari cam obosita
dar nici c-as vrea in locul meu sa fii


Haide,spune-mi ca esti fericita
ca despartirea noastra-a meritat
ca nu-ti doresti sa imi mai fi ispita
c-o lume-ntreaga ne-a indepartat.


Haide,spune-mi ca esti fericita
macar tu... ca eu nu sunt
cazut intr-o tacere adormita
fac numai umbra pe acest pamant


Haide...spune-mi ca esti fericita
asta m-ar face sa zambesc
si sa cred
ca si tu zambesti
atunci cand ploua...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine