Powered By Blogger

vineri, 21 noiembrie 2014

Nimphomaniac

morning


Felina bruna,ochi albastru
nu ma-ntreba ce va mai fi
caci eu prefigurez dezastrul
barbatului cel vei iubi


Si-n anotimpuri trecatoare
cand totul se va termina
vor plange semne de-ntrebare
iubita mea,nebuna mea


Ti-as spune cat esti de frumoasa
dar cred ca asta stii deja
cand te-aduc frunzele acasa
frumoasa mea,iubita mea


Ne tortureaza nemurirea
mai rau de-atat nu se putea
tu ma iubesti doar cu privirea
frumoasa mea,pierduta mea


In toata aceasta incercare
am amintire perna ta
ma cauta dureri oarecare
nebuna mea,frumoasa mea


Cand stelele ascund tacerea
din parul tau ,din palma ta
hai,daruieste-mi mangaierea
frumoasa mea,iubita mea


Imi pui inima sub perfuzii
fara sa stii ce faci cu ea
in ochi porti lacrimi si iluzii
iubita mea,pierduta mea


A fost o umbra sau doar vantul
ce-acasa mereu m-aducea
sa-nchid in ochii tai pamantul
frumoasa mea,pierduta mea


Constat ca fara doar si poate
nimeni nu prea ma merita
ramai a mea pana la moarte
frumoasa mea,iubita mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine