Powered By Blogger

joi, 13 noiembrie 2014

Gravity

david maisel :: photography



As vrea ca sa se spuna despre mine
c-am fost cu tine pana la sfarsit
acum cand stau cazut,zdrobit pe sine
tot intrebandu-ma cat te-am iubit.


Si-n agonia asta crunta, insipida
sunt chinuit de gandul obsesiv
ca mi se termina nisipul din clepsidra
si poate te-am iubit fara motiv.


Eu nu stiu ce o fi la tine-n minte
telepatia nu mai functioneaza
in jurul meu traiesc si mor cuvinte
cand amintirea ta in mine deseneaza.


Si nu mai stiu daca a fost iubire
sau poate doar destinul s-a jucat
zambesc cand ma gandesc la fericire
cuvant ce-i numai bun de aruncat.


Ma chinuiesc emotii trepidante
din mine nu mai pot sa te mai scot
si-n ochii tai - culori de diamante
si-n ochii mei - un simplu cap de mort


Te-am adorat si te-am iubit femeie
si te-am tinut in mine-n orice ceas
iti spun acum ca ultima idee
da inapoi timpul ce ne-a ramas


Sa ne iubim din nou la modul absolut
sa ne trimitem zambete de la distanta
sa credem ca nimic nu s-a pierdut
ca inca mai exista o speranta.


Sa fii iubita mea cea pozitiva
iar eu sa fiu ultimul pesimist
in toata adoratia mea definitiva
sa stergem cu burete tot ce e trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine