Powered By Blogger

duminică, 16 noiembrie 2014

Domnisoara O

image for japanese maple tree leaves



Eu te iubesc si te ador minune blonda
prin foc as trece daca tu mi-ai cere
ca-n ochii aia mari de anaconda
se-ascunde si dulceata si durere.


Imi sangerezi in suflet ca o rana
ce nu-mi doresc sa aiba vindecare
esti un mister ascuns in subterana
un gand curat inchis intr-o culoare.


Sunt zile-n care ma gandesc la tine
iar rosul buzelor ma obsedeaza
si-n pendularea crunta intre rau si bine
la tine-n brate totul ma salveaza.


In toata goana mea inconstienta
n-am invatat ca sa te tin aproape
caci doar in izolare si-n absenta
constant ca nu e nimeni sa ma scape.


Rosu...
culoarea adorata de cei
pentru care restul culorilor
nu se potrivesc ochilor tai.


Rosu...
de la toata dragostea
ce ti-o port tie...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine