Powered By Blogger

vineri, 1 august 2014

Parfum de femeie




   
Daca ti-as spune cat esti de frumoasa
ai crede poate ca iti spun povesti
eu nu-mi doresc decat sa-mi fi aleasa
sa-mi stai pe tample si sa ma iubesti.


Daca ti-as spune cat poti fi de dulce
c-ai buzele ca fagurii de miere
in viata mea lumina ai aduce
si poate un minuscul gram de mangaiere.


Daca ti-as spune cat esti de frumoasa
ca soarele in ochii tai rasare
ca te iubesc chiar de esti capricioasa
ca-mi esti o simpla dulce alinare


Daca ti-as spune cat poti fi de dulce
ca totu-n jurul tau se risipeste
as lasa inima  in brate-ti sa se culce
pe tine chiar si timpul te iubeste.



As vrea sa te imbrac in flori de gheata
sa-mi stai alaturi inc-o vesnicie
doar tu esti adorabila mea creata
ingerul tainic care ma invie.



Cand chipul tau in vise imi apare
zambesc parand putin de ne-nteles
tacerea ochilor nu ma mai doare
ca dintre toti doar eu am fost ales


As vrea sa ne gaseasca impreuna
sfarsitul lumii dac-o fi sa vina
poate sa cada cu meteoriti din luna
inima mea de tine este plina...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine