Powered By Blogger

sâmbătă, 12 iulie 2014

Femeia in alb




Imi lipsesti
Habar nu ai cat de mult imi lipsesti...



Te-am iubit fara sa ma intreb cine esti cu adevarat
fara sa-ti caut cute pe frunte
fara sa-ti mangai trupul in noptile in care ningea in mine
te-am iubit pentru lumina din inima ta
pentru mirosul de toamna din parul tau
dar mai ales pentru ca
in ochii tai mari si inocenti se ascundea o liniste tulburatoare.



Te-am iubit si nu regret nicio secunda aceasta obsesie
si tot frigul asta groaznic ce-l port in mine
nu este din vina ta
sunt doar cuvintele ce nu ti le-am spus la timpul potrivit
ele s-au transformat in ninsori ce-mi stau pe tample
nu ma simt incomplet fara tine
ma simt singur...



Imi lipsesti
Habar nu ai cat de mult imi lipsesti...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine