Powered By Blogger

vineri, 27 iunie 2014

Silvia




Sa nu imi spui nimic la despartire
pe tample nu mai vreau sa car poveri
sa stergi din mintea ta orice-amintire
a gandurilor ce ne-au unit ieri.


Ma tortureaza ganduri negative
doar amintirea ta ma linisteste
caci te-am iubit fara sa am motive
si totul s-a sfarsit din vina mea,fireste


Te-am ridicat pe piedestale prea inalte
si ma plangeam ca nu ajung la tine
mi-ai fost cea mai frumoasa dintre toate
dar inima ta nu-mi mai apartine.


Si-n noptile in care disperarea-i crunta
nimic nu pare sa ma mai salveze
observ crescand pe tampla ta carunta
demoni ce vor sa ma decapiteze.


Promite-mi ca-ntr-o viata viitoare
de mine nu te vei indragosti
nu vreau o amintire care doare
vreau sa incerc un altfel de a fi.


Ai sa ramai iubita mea eterna
in ganduri care par de ne-nteles
de cate ori mai pui capul pe perna
eu voi zambi stiind c-am fost ales...






Un comentariu:

  1. fiecare din noi , am uitat sa mai citim in sufletul celorlalti .Doar am scris . si eu , si tu....Frumos , continua

    RăspundețiȘtergere

Despre mine