Powered By Blogger

vineri, 9 mai 2014

Superman

rachel hulin



Te iubesc si-mi vine-a plange..dac-ai sti cat te iubesc
si simt picaturi de sange ce-n palme mi se topesc
imi esti dulce alinare intr-un univers terestru
far' sa vrei ma-nchizi in tine si-i pui inimii sechestru


Ochii aia cafenii de salbatica felina
imi zambesc si ma tot cheama numai cand e luna plina
deschid usile in mine si te las sa intri toata
imi urmez umil blestemul de-a nu fi a mea vreodata


Pielea ta alba ca spuma unei mari involburate
fac ca noptile sa-mi fie doar minciuni adevarate
si te vad cum stai deoparte asteptand parca ceva
asteptatea-i si mai cruda...simt un gol pe perna ta.


Ninsori vin si ninsori pleaca dar tu ai ramas aici
chiar s-atunci cand lumea moarta pare a avea lipici
te-astept de prea mult timp ca sa te mai las sa pleci
si orice indepartare..imi provoaca fiori reci



Te iubesc si-mi vine-a plange...dac-ai sti cat te iubesc
si simt picaturi de sange ce-n zapada se topesc....













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine