Powered By Blogger

luni, 21 aprilie 2014

Antigripal

9784 d944 480


Privim tacuti si tristi spre usile inchise
in cosmaruri absurde ce n-au devenit vise
intors cu spatele acum..tu nu imi cauti privirea
asa se-ntampla cand iubim nestiind ce-i iubirea


Si ratacesc intr-un desert de disperari acute
dureri care ma chinuiau acum sunt surdo-mute
o umbra-i amintirea ta ce cauta sa ma cheme
iar eu un suflet chinuit de prea multe blesteme.


Sunt nopti in care ma trezesc si nu stiu unde sunt
vad margarete ce-ti danseaza in brate
stiu ca am viziuni
dar sunt ateu si nu cred in minuni
iar singurul martor imi este perna albastra
lasata aici de cei ce au locuit pe aceasta planeta imaginara
inaintea mea
si care,la fel ca si mine
te-au iubit cu disperarea lucrului
pierdut si regasit.


A inceput sa ploua
si mi se face dor de tine
pentru a mia oara
intr-o singura zi....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine