Powered By Blogger

duminică, 2 martie 2014

Liesel




Am obosit
umbre nisipoase se agata de mine
si vad in departari
o himera
ce-ti seamana leit...


Buzele-mi sunt uscate
de cand nu am mai vorbit
cu ingerul
ce-mi doarme pe umarul drept.


Munti de zapada
separa gandul meu de tine
iar incapatanarea
alunga
orice urma de impacare
intre doi orgoliosi
imperfecti.


Tarziu
intelegem
ca am ramas blocati intre cuvinte
ce nu le-am spus
la timpul potrivit.

Emotia
leaga suflete
nu inimi...




Un comentariu:

  1. Sincera sa fiu , m-am speriat ,caci, vrand sa -mi improspatez gandurile cu ideile tale , n-am mai putut intrape blog . Dar acum , m-am linistit , si nu doar atat . imi dau seama ca esti un izvor nesecat de Iubire chiar daca uneori neimpartasita.....( Scuze pentru indrazneala comentariului....)

    RăspundețiȘtergere

Despre mine