Powered By Blogger

luni, 20 ianuarie 2014

Albastrul ochilor ei ( 3 )


ma arde dulceata ce-ti doarme pe buze
si sunt ca un poet ramas fara muze
iar cand de absurd mintea mi-e plina
te simt plangand intr-un colt fara vina

albastri ti-s ochii dar sufletul negru
si cat m-am luptat ca sa raman integru
dar tu esti un demon cu puteri minunate
ce zambeste ziua si bantuie-n noapte

ti-as cere o clipa doar cat sa-ti vad chipul
dar nu te pot prinde ca esti ca nisipul
divinul din tine acum sta ca sa cada
nici focul din iad nu poat' sa te arda

cand mi te apropii spun in gand rugaciuni
dar sunt prea ateu ca sa cred in minuni
iti simt respiratia cum ma ameteste
nu-i vrednic de tine nici cel ce iubeste

in paru-ti stau prinse doar lacrimi amare
tu razi fericita cand pe mine ma doare
parem doi intrusi lipsiti de culoare
un Yang apatic si un Yin oarecare

te simt prin vene.. te simt prin oase
si sufletul doar a pacate miroase
mi-e frica de tot ce simt pentru tine
in juru-mi e fum si nu-mi este bine

patrunsa de ganduri stai intinsa in pat
iar eu te privesc ca pe un sincer pacat
nu-mi pasa de mine si mai trag un fum
un ultim zambet si dragostea-i scrum






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine