Powered By Blogger

duminică, 10 noiembrie 2013

Setea

impossible text on gray wooden wall - stock photo



Iubirea este ca zapada...ti-e dor de ea abia dupa ce nu mai este.
Doar atunci cand murim spunem adio cu adevarat.


Oamenii
cat de mult se aseamana cu cartile
unii au coperti plictisitoare dar pagini senzationale
altii sunt imposibil de citit
unii sunt precum audiobook-urile
isi spun povestea peste tot
pe strada,in tren,avion sau metrou
dar pe toti ii leaga un singur lucru:
frica de singuratate.


Era o artista
putea sa picteze doar sentimente
bucari rupte din vise
stia ca nu le poate vinde
ele puteau doar sa emotioneze.


Daca ne-am face timp sa ascultam rasul
si sa intelegem emotia
am putea sa fim copii
pentru tot restul existentei noastre.



2 comentarii:

  1. Foarte multa sensibilitate pentru un barbat . Dar este de bine .Mereu am impresia ca mi-ai furat cuvintele si ideile .
    Felicitari .

    RăspundețiȘtergere
  2. Love esti minunat.Nu poezia, tu esti pentru ca dai viata tuturor cuvintelor scrise si ma faci sa simt ca am trait deja situatia.

    RăspundețiȘtergere

Despre mine