Powered By Blogger

miercuri, 18 septembrie 2013

Vis

#


 Toate amintirile sunt urme ale lacrimilor...asta spuneam candva iar viata este un vis frumos pe care-l traim clipa de clipa.Durerea si suferinta sunt doar simple obstacole peste care putem trece doar daca credem cu adevarat in visul nostru...in viata reala ce ni se aseaza in fata.
Intotdeauna am avut indoieli si mi-a fost frica sa marturisesc ce simteam dar am inteles ca durerea ce o simt azi poate aduce zambetul de maine..ca nimic nu este in zadar atunci cand ai credinta si-ti urmezi visul pana la capat...cand eu sufeream din dragoste altii sufereau de foame si eu,ca un netrebnic,credeam ca durerea mea este mai mare ca a lor.
Arta de a nu plange inutil este atributul celor puternici...doar cei care controleaza emotii pot sa fie lideri.
Emotia este veriga slaba a ADN-ului nostru si singurul lucru care ne diferentiaza major...sa stii a jongla cu asta reprezinta adevarata provocare.
Eu nu cred ca Dumnezeu exista...eu cred ca Dumnezeu este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine